יש משהו מיוחד בבית פרטי. תחושה של ייחודיות, לא עוד משהו דומה, לא דירה בבניין שכמוה יש עוד הרבה, או לפחות מספיק בשביל לייצר תחושה של "הדירה חלק ממשהו גדול יותר". באופן גורף, אנשים הגרים בבתים פרטי נוטים להשקיע יותר משאבים בנראות החיצונית והפנימית של הבית שלהם. כמובן שלהיבט הכספי יש משקל חשוב.

חלק מיצירת האווירה הייחודית או הנראות המיוחדת נקוב בעובדה שבעלי בתים פרטיים נוטים לשכור שירותי עיצוב פנים לבית פרטי. הסיבה הראשונה נעוצה במרכיב החזותי, הם אכן רוצים בית שיהיה מעוצב בצורה שונה, בעל סגנון ואמירה מסוימת (כפרי, מודרני וכו') הסיבה השנייה כי הם יכולים להרשות לעצמם כלכלית והסיבה השלישית היא אין לי שום יכולת אסטתית ומקצועית לעשות זאת לבד. שלושת הסיבות הללו מרכזות את עיקר ההסבר מדוע אנשים בוחרים לשכור שירות של עיצוב פנים לבתים פרטיים.

 

עיצוב פנים בית פרטי- הערך המוסף

עיצוב בית פרטי שונה מעיצוב דירה רגילה. מעבר למשתנים אובייקטיבים (מוגבלות בשינויים במבנה, גודל דירה וגודל חדרים, מגבלות של דיירים אחרים, לעיתים מגבלות תקציביות וכו'), השוני הגדול הוא שבבתים פרטיים מרווח הפעולה והיצירתיות של המעצב גדולים יותר מאשר דירות "שטאנצ" בבניין מגורים.

בתים פרטיים בדרך כלל יהיו גדולים יותר, עם יותר חללים, ורסטיליים יותר, יש גינה וחצר שיכולים להשפיע על העיצוב הפנימי של הבית. הבית ופנים הבית הם המשכם של החצר ושביל הגישה הביתה, בהרבה מקרים יש יותר מקומה אחת ואזורי מגורים נפרדים להורים, פינת אוכל גדולה וכו'.

היכולת המקצועית של מעצב פנים להביא את יכולותיו, הניסיון שלו והמקצועיות שלו בבתים פרטיים גדול יותר מאשר בבתי דירות עם המגבלות שהוזכרו. כמובן שלתקציב יש משקל נוסף אבל לא המכריע ביותר.

עיצוב פנים של בתים פרטיים

עיצוב פנים בתים פרטיים- חשיבות איש המקצוע

עיצוב פנים של בתים פרטיים הוא משימה מורכבת. לא בכדי מעצבי פנים משלימים לימודים ארוכים מהרגיל במוסדות הנחשבים והמקצועיים ביותר בארץ ובעולם. מעצב/ת הפנים צריכים להחזיק בארגז כלים מקצועי ושירותי:

  • בעלי תעודה ממוסד מוכר ונחשב.
  • להיות מעודכנים- updated בטרנדים עיצוביים חדשים.
  • להיות בעלי ראש פתוח.
  • לדעת להכיל לקוחות ואת הרצונות שלהם, צרכים ומהוויים.
  • בעלי ניסיון כללי בעיצוב כאשר אחריהם מאות פרויקטים. במידה והם מתמחים בנישה עיצובית מסוימת (למשל עיצוב משרדים) כדאי שיוכלו להציג תיקי עבודות, הדרך הטובה והנגישה ביותר היא דרך אתר האינטרנט של המשרד מעצבים.
  • מעורבים בתהליך העבודה (ביקור באתר העבודה וניהול קשר עם בעלי המקצוע השונים)
  • לנהל קשר עם חנויות רהיטים ומוצרים לבית.

 

מחפשים מעצבת פנים לבית הפרטי שלכם ?

משרד האדריכלים פוסטילניק-ליזיק מייצג 3 דורות של אדריכלים ומאות לקוחות מרוצים לאורך עשורים רבים. צרו קשר עכשיו בטלפון שמספרו – 054-4782210 או לחצו כאן ותוכלו לצפות בעבודות שכבר ביצענו לקהל הלקוחות שלנו.