מעצבי פנים במרכז – איך בוחרים באחד שיתאים בדיוק?

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של חיזוק הדגש על עיצוב הבית והפיכתו למקלט נעים ונוח, כמקור לשיפור איכות החיים והעצמת תחושת הרווחה האישית. מגמה זו התחזקה אף יותר מאז פרוץ מגפת הקורונה, שכפתה על כולנו שהייה ממושכת בין כתלי הבית והולידה את הצורך ביצירת פינות ייעודיות ושקטות לעבודה וללימודים ומציאת פתרונות שיאפשרו יותר פרטיות לכל אחד מדיירי הבית, כמעט אצל כל משפחה.

מגמות העיצוב כיום הן מגוונות ונעות בין סגנון מודרני אורבני, לבין סגנון כפרי ושופע, סגנון הבוהו שיק החמים, הסגנון התעשייתי המחוספס, הסגנון הסקנדינבי הבהיר והנקי ועוד רבים, כמו גם שילובים ביניהם.

בהקשר זה, מרכז הארץ הוא אזור ייחודי, המכיל בתוכו ערב רב של סגנונות בנייה: מטרופולין שבו דירות סטודיו קטנטנות בשכונות עירוניות צפופות ודירות במגדלים רבי קומות, שיכוני עובדים, בניינים לשימור, בתים על קו החוף, בניינים ישנים מאד לצד בנייה בלתי פוסקת של בניינים חדשים וגם ישובים המקיפים את המטרופולין, בהם בתי קרקע רחבי ידיים ונוף כפרי ושטוח יותר.

כשמבקשים לשכור מעצב פנים במרכז, חשוב מאד לבחור באחד שמכיר את כל המגמות ושיידע להתמודד בהצלחה עם אתגרים מסוגים שונים כגון מקסום שטח המחייה ומציאת פתרונות אחסון בדירה עם שטח של 35 מ"ר, או לחילופין, חלוקה מחודשת של חלל בבית ישן שזקוק לכניסה טובה יותר של אור טבעי ולתוספת חדר, מבלי שניתן להרחיב את שטחו, תוך היכרות מעמיקה עם כל חוקי התכנון והבנייה המקומיים.

"PL Architects" הוא משרד בעל שתי שלוחות, המתמחה בתחום האדריכלות כמו גם בתחום עיצוב פנים במרכז ובצפון, ויש בו צוות מקצועי, מנוסה וותיק, הבקיא ומתעדכן באופן שוטף בכל מגמות העיצוב.

נינה ליזיק – מעצבת פנים במרכז

כל מי שניסה לחפש מעצב פנים גילה מהר למדי, שיש מבחר עצום של אנשי מקצוע בתחום. בעידן שבו ישנם אינספור קורסים כאלה ואחרים, המקנים תעודות בסטיילינג או בעיצוב תוך שבועות בודדים ובו לכל אדם יש נוכחות ברשת, קשה לפעמים לדעת כיצד לאתר את איש המקצוע בעל הידע והניסיון הדרושים.

יש כמה קריטריונים בסיסיים, שיאפשרו צמצום של ההיצע ויבטיחו את איכותו של מעצב הפנים.

נינה ליזיק, ממייסדות "PL Architects" נותנת מענה מקסימלי לצורך הזה:

  • בעלת תואר ראשון בארכיטקטורה ותואר שני בשימור אדריכלי של הטכניון – מוסד הלימודים מספר אחת בישראל.
  • בנוסף להיותה אדריכלית ומעצבת פנים, היא גם אמנית וציירת ובמילים אחרות, בעלת ראייה רחבה של עולם העיצוב, עין חדה ומכוונות אסתטית ברמה גבוהה, שאין להרבה מהעוסקים בתחום.
  • פעילה במקצוע למעלה משני עשורים ובעצמה דור שלישי למשפחה של אדריכלים ומעצבים, החיה ונושמת את התחום.
  • מביאה עמה ניסיון עשיר ומגוון בתכנון, עיצוב ושיפוץ – הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי ובזכות זאת, בעלת יכולת לתרגם צרכים, טעם אישי ורצונות של לקוחות למבנה וחלל.
מעצבי פנים במרכז

אנחנו ב- PL Architects מאמינים, שביתו של אדם הוא המקלט שלו וככזה, עליו להיות מקום שנעים לחזור אליו מדי יום, לענות על כל הצרכים ולהכיל את כל הפונקציות החשובות לו.

אנו פועלים מתוך תפיסה, שמה שנכון לאדם אחד, לא בהכרח מתאים לאדם אחר ולכן אין תבנית קבועה לפיה נקבע עיצוב של בית. התכנון מתחיל תמיד מאפס ונשען על העדפותיו האישיות של הלקוח שלנו, על המאפיינים הייחודיים לו ועל סגנונו האישי ומשאלות לבו.

נשמח לשוחח איתכם, לייעץ, להפוך לחלק משמעותי ביצירת ביתכם ולעזור לכם להפוך חלום לבית.

ניתן ליצור קשר:

בטלפון:  04-956-5328

בטלפון הנייד:  054-478-2210

בדוא”ל:  pl.archs@gmail.com

או דרך עמוד "צור קשר" כאן באתר