עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני – פשטות מתוחכמת

תחום העיצוב מכיל בתוכו סגנונות רבים. כל בעלי דירה ובית 'מתחברים' ומזדהים עם סגנון כזה או אחר בהתאם לטעם, לצרכים ולדברים שהם אוהבים. תהליך עיצוב בית הינו תהליך מרגש, מלא בסקרנות ויצירתיות ששואב את בני הזוג/ לקוחות לעסוק בדרך כלל בתחום פחות מוכר להם. תחום ומשימה הדורשת התערבות של אנשי מקצוע מתאימים- אדריכלים ומעצבי פנים.

טרנדים בעיצוב מתחדשים בכל עת, מרעננים ועושים חשק לעיצוב בית חדש באווירה ייחודית ונקייה. האדריכלות המודרנית התפתחה והתקדמה במאה ה-20 והשפיעה על הבנייה, עיצוב בית פרטי מודרני מאופיין בסגנון בנייה פשוט יחסית ונקי מקשקושים, הוא מאופיין בקווים ישרים ונקיים, ודוגל בפשטות. החומרים בהם לרוב משתמשים בעיצוב בתים פרטיים מושתתים על חומרים אשר מגיעים בצורה הטבעית והמקורית ביותר שלהם כמו עץ, זכוכית, בטון ופלדה, המשולבים היטב אחד בתוך השני ויוצרים מראה איכותי ונקי.

עיצוב פנים משדרג את הבית

כאמור, כל בית מעוצב מהווה השתקפות של האנשים שחיים בתוכו, ניתן להרגיש את התחביבים של האדם ואת הטעם האישי שלו דרך הבית. לכן, עיצוב פנים המותאם ללקוח הוא חשוב מאוד בתהליך של עיצוב בתים פרטיים מודרניים. עיצוב פנים הוא תהליך בו איש המקצוע בוחר לתכנן, למלא את החללים בתוך הבית בצבע, אביזרים ופריטים אשר יתאימו ללקוח מבחינת האופי, הרצונות, הצרכים והחלומות שלו.

עיצוב בתים פרטיים מודרניים

עיצוב סגנון מודרני בחללי הבית

כל חלל בבית הפרטי משמש למטרה אחרת, לכן יש לעצב כל חלל לפי אופיו ולפי הצורך ואופן השימוש בו, כך לדוגמא, עיצוב בתים פרטיים (סגנון מודרני) בחדר המטבח יכלול בתוכו קווים ישרים אשר מעניקים למטבח מראה נקי, ללא כל קישוטים או עיטורים. שימוש במתכת ובזכוכית, ונגיעות של עץ המעניקות מראה מדוייק אך עם זאת מנימליסטי וסימטרי, לשמירה על פונקציונאליות המטבח.

עיצוב הסלון בנגיעות מודרניות גם הוא חשוב ביותר. הסלון הוא החלל שמשתמשים בו באופן תכוף יותר והוא הליבה של הבית, לכן, בדרך כלל, הוא יעניק את הרושם הראשוני בכניסה לבית. העיצוב המודרני בסלון מכוון לפונקציונאלית המתאימה לבני המשפחה ולסגנון החיים. על מנת ליצור הרמוניה מוצלחת בין חלל הסלון לבין הרהיטים יש להשתמש ברהיטים איכותיים.

עיצוב בית פרטי מודרני – חדר שינה

מכיוון שאחת היסודות של הסגנון המודרני הינו מינימליסטיות, הרי שחדר השינה יעוצב בצורה נקייה, עם קווים נקיים ובלי חפצי נוי רבים, מומלץ לבחור צבע שולט אחד ניטרלי וצבעים חזקים נוספים ישולבו באמצעות פרטי אומנות או אקססוריז.

מעוניינים בעיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני?

משרד האדריכלים פוסטילניק-ליזיק מייצג 3 דורות של אדריכלים ומאות לקוחות מרוצים לאורך עשורים רבים. אנו מלווים את הלקוחות שלנו בכל שלבי העבודה עד לתוצאה הרצויה ביותר. לקבלת פרטים נוספים או קביעת פגישת ייעוץ, חייגו אלי, נינה במספר 054-4782210, ואעמוד לשירותכם.