משרדי אדריכלים בצפון- מוניטין, ניסיון, חדשנות

אדריכלות הוא מקצוע מרתק ומאוד מושך, אך באותה נשימה הוא דורש מיומנות, הבנה וידע גבוהים. לא כל אחד יכול ללמוד וסף הקבלה של המוסדות הגבוהים מאוד גבוה, והלימודים נמשכים זמן רב (לפעמים יותר מחמש שנים לסיום התואר הראשון). המקצוע והתחום מחייבים המשך לימוד עצמי והתעדכנות גם לאחר הלימודים,  ככל שלאדריכל יהיה ארגז כלים גדול ומגוון יותר כך הלקוחות יהנו מיותר אפשרויות.

כאשר אנשים הזקוקים לשירותי אדריכלות מחפשים משרד אדריכלים בצפון, ישנם מספר אלמנטים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. עליהם נכתוב במאמר הקרוב.

כיצד לבחור משרד אדריכלים בחיפה

כמו בכל תחום שאיננו מבינים בו אנחנו פונים לגורם מקצועי. לקראת שיפוץ מקיף של נכס (בית, דירה או משרד) אנו נפנה בדרך כלל למעצב או מעצבת פנים. ברוב המקרים לא נפנה לגורם אחד אלא נקבל הצעת מחיר ממספר אנשי מקצוע. אנו מציעים לקבל החלטה על סמך פרמטרים ברורים ונכונים:

  • נגישות- אמנם במאה ה-21 ניתן לבצע כמעט כל עבודה מרחוק, עדיין בתחום האדריכלות יש חשיבות להגעה של איש המקצוע לאתר הבניה/ נכס שעומד במוקד העבודה. ולכן לקרבה גיאוגרפית של משרד האדריכלים אל היעד יש חשיבות. מרחקים של עד 100 ק"מ הם סבירים בהחלט.
  • מוסד לימודים- בישראל ישנם מספר מקומות המסמיכים לימודי אדריכלות ברמה גבוהה, עדיין ובפער משמעותי הטכניון בחיפה מהווה את הבמה הטובה ביותר ללימודי המקצוע.
  • ניסיון- קיימים אדריכלים צעירים מוכשרים, ללא ספק. עדיין לניסיון ולוותק בתחום אין תחליף. לניסיון יש משקל מכריע מאוד בבחירת איש המקצוע.
  • משרדי אדריכלות בצפון שפעילים כבר מספר עשורים (מספר דורות במשפחה) הינם בעלי יתרון משמעותי בעבודה על פרויקטים מאשר כאלו ללא "קילומטרג' מקצועי".
  • מוניטין- אדריכלות הוא תחום בעל דרישות גבוהות ללא מרווח לטעויות. ישנם משרדים וותיקים בעלי מוניטין גבוה. מוניטין נבנה לאורך זמן ולאור מאות פרויקטים נבחרים ולא באמצעות מילים יפות.
  • פרויקטים- בעידן הדיגיטלי של היום ניתן לצפות בעבודות המשרד דרך אתר האינטרנט של החברה. תוכלו לבקר באתר, לצפות בעבודות שנעשו לאורך השנים ודרכם לבחון את הסגנון, האופי והיכולות של המשרד.
  • מידת השרות והחיבור של הלקוח עם איש המקצוע- אחד הדברים החשובים. חייבת להיות כימיה והבנה של שני הצדדים, ביצוע שיחת ציפיות בתחילת הדרך מאוד חשוב ויכול לנבא את הצלחת הפרויקט.
  • המלצות- חפשו המלצות על המשרד בגוגל, בדקו ביקורות של "גוגל העסק שלי" אם קיימות.
משרדי אדריכלים בצפון

משרד פוסטילניק-ליזיק אדריכלים הוא המשרד המוביל בקריות, באזור חיפה והצפון כמו גם בצפון. למשרד יש מוניטין גבוה בשדות רבים: בניה למגורים – בתים פרטיים ובתי יוקרה,  תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, בניה ציבורית- בתי מלון, כפרי נופש,  מפעלים,  מעבדות ויקבים פרטיים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לטלפון מספר – 054-4782210 או הקליקו כאן להתרשמות ממגוון דוגמאות לעבודות שביצענו לאורך השנים עבור לקוחותינו.