משרד אדריכלים במרכז

מזל טוב! החלטתם לצאת לפרויקט אדריכלי (בניית בית פרטי, בניית בניין מסחרי או משרדים, בית מלון או אפילו כפר נופש), אתם נמצאים בשלב הראשוני של המיזם ומחפשים משרדי אדריכלים במרכז שיעניק לכם שירות אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

אז איך מחפשים (ומוצאים) משרד אדריכלים במרכז שיתכנן עבורכם את הפרויקט?

התשובה לשאלה מורכבת ממספר הסברים, אם משרד האדריכלות עונה על כל הדרישות בצורה הטובה ביותר, כנראה שמצאתם את המשרד שמתאים עבורכם ויוכל להוביל עבורכם באופן הטוב ביותר את הפרויקט. ננסה לתת כאן את הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק לפני שיוצאים לדרך המשותפת.

משרדי אדריכלים במרכז
  • פורטפוליו (תיק עבודות) – לפני שאתם פונים לאדריכל, מומלץ לעשות סיור קטן בגלריית אתר האינטרנט של משרד האדריכלים. בגלריה זו תוכלו לראות הדמיות וצילומים של פרויקטים שנעשו בשנים האחרונות. דפדוף מהיר בתמונות יוכל להבהיר לכם האם אתם אוהבים את הסגנון של האדריכל והאם אתם חושבים שהוא מסוגל להגשים לכם את החלום האדריכלי. (חשוב לראות שיש באתר גם צילומים של פרויקטים 'אמיתיים' מהשנים האחרונות). רצוי גם לבקש מהאדריכל את המיקום של המבנה, כך תוכלו גם לנסוע וראות את הבניין בפועל.
  • כימיה והתאמה אישית – זהו אחד הסעיפים החשובים ביותר – תהליך התכנון והבנייה הוא תהליך לחוץ, רגשי בחלקו, מורכב ולעתים ארוך (פרויקט אדריכלי אורך במינימום שנה וחצי – משלב הרעיון והסקיצות הראשונות ועד לשלב הסיום). חשוב מאוד לבחור אדריכל שיוכל לפנות עבורכם את הזמן שנחוץ, ייתן לכם הסברים על התהליך והכי חשוב, תוכלו לדבר איתו בצורה נעימה, לשתף אותו בהתלבטויות ולהתייעץ איתו. יש חשיבות גדולה לדיאלוג פורה בינכם ושמערכת היחסים תהיה כנה ועניינית. אם אתם חשים שאין כימיה טובה בינכם לבין האדריכל כבר בשלב הראשוני – מומלץ למצוא איש מקצוע אחר, איתו תהיה לכם שפה משותפת.
  • המלצות – ראיתם את העבודות של האדריכל, ניהלתם איתו שיחה נעימה, אבל איך הוא מתנהל במהלך הפרויקט? חשוב מאוד לשמוע מלקוחות שעבדו עם האדריכל על צורת העבודה ולקבל חוות דעת. אל תתביישו לבקש מהאדריכל רשימה של לקוחות – כך תוכלו לשמוע ממקור ראשון על היתרונות והחסרונות (בסופו של דבר, אף אחד לא מושלם…). כך תוכלו לקבל תמונה מציאותית ואמינה של אנשים שעבדו עם האדריכל ויוכלו לתת לכם את המידע שחסר לכם.
  • ניסיון – פתגם איטלקי אומר: "הניסיון טוב מן התאוריה" – אפשר לבחור משרדי אדריכלות במרכז עם ניסיון מועט ולקוות לטוב, אך אנחנו חושבים שפרויקט אדריכלי מורכב כדאי לבצע עם משרד בעל ניסיון בתחום הספציפי. תכנון בית מלון שונה לחלוטין מתכנון בית פרטי ותכנון מפעל שונה מתכנון מסעדה. לכל אחד מהפרויקטים באדריכלות יש דגשים חשובים להם כדאי לשים לב ולדעת. אם אתם מעוניינים שהפרויקט 'יזרום' בקלות ולא תשלמו את שכר הלימוד של אדריכל לא מנוסה מוטב לבחור במשרד אדריכלים בעל ניסיון רב בתחום.

המשרד של נינה ליזיק מתמחה למעלה מעשרים שנה בבניה למגורים – בתים פרטיים, תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, וגם בבניה ציבורית – בתי מלון, כפרי נופש, מפעלים, מעבדות ויקבים פרטיים.

במהלך השנים ביצענו מאות פרויקטים בתחומים אלו תוך ליווי אישי ושימת דגש על תקשורת והבנת צרכי הלקוח. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על הפרויקטים שלנו נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 04-9565328 או לטלפון נייד: 054-4782210 או צרו קשר כאן.