מעצב פנים במרכז – המלצות וטיפים לשידוך מוצלח

מראה החלל הביתי, החלוקה שלו לחדרים ולאזורים בעלי פונקציות שונות, המעברים ביניהם, הקשר בין החלקים הפרטיים (חדרי שינה, חדרי רחצה ופינות עבודה או לימודים) לבין החלקים הציבוריים (סלון, מטבח, פינת משפחה, מרפסות), הקשר בינם לבין החוץ, כמות מקומות האחסון, ועוד גורמים רבים אחרים – כל אלה הם בעלי השפעה עצומה על איכות החיים בבית ועושים את ההבדל בין בית שנעים לחזור אליו ולשהות בו, לבין בית שקשה לשמור בו על הסדר, למצוא בו פרטיות, לבשל בנוחות, או לארח.

מסיבות אלו, יש חשיבות גדולה לבחירה במעצב פנים מיומן ומנוסה, שיידע לספק פתרונות הולמים ולחבר באופן רגיש ומותאם בין צרכיו האישיים של הלקוח, טעמו וסגנונו, לבין מגבלות המבנה – ליצירת תוצאה מיטבית.

העניין הוא, שקשה מאד לדעת מה מידת שביעות הרצון ממעצב הפנים שנבחר לפרויקט, עד שהפרויקט לא בא אל סיומו וכבר עוברים לחיות בבית שעוצב מחדש. רק אז מגלים עד כמה הוא אכן משרת את הצרכים החשובים, עד כמה הוא נח וידידותי, אם הארונות לא גבוהים מדי וצריך סולם בכל פעם שרוצים לשלוף צלחת, אם יש מספיק מקום לכולם לרבוץ ביחד בפינת המשפחה ולצפות בסרט, ואם נעים להזמין אורחים ויש מקום להושיבם.

כדי להצליח במשימת בחירת איש המקצוע המתאים לפני שלב התוצאה, יש כמה משתנים שחשוב מאד לקחת בחשבון.

כללי אצבע בבחירת מעצב פנים

הכללים שבהמשך, מתמצים ברעיון מרכזי אחד:  כאשר ניגשים לחיפוש מעצב, או מעצבת פנים במרכז, המלצות הן גורם קריטי והן למעשה, נדבך חשוב בלמידה מניסיונם של אנשים אחרים – רצוי כאלה שדומים לכם – בהיקף הפרויקט, בסגנון שלו, או באזור הגיאוגרפי בו בוצע.

מומלץ מאד לא לדלג על אף אחד מהבאים:

  • חיפוש פרויקטים דומים מבחינת סגנון ופתרונות עיצוביים ופנייה למעצב החתום עליהם. זה מגביר את הסיכוי שהתוצאה הסופית תהיה משביעת רצון ואפשר בהחלט להתחיל בחיפוש און-ליין.
    באתר האינטרנט של "PL Architects" ניתן למצוא גלריית תמונות עשירה ולקבל מושג טוב לגבי התוצאות.
  • לאחר הסינון הראשוני ומציאת מעצב שמכוון אל הטעם הרצוי, כדאי מאד לפנות אליו ולתאם עמו ביקור פיסי בבתיהם של כמה מלקוחותיו. אין תחליף למראה עיניים ולכיתות רגליים.
  • קיום שיחת היכרות ותיאום ציפיות עם איש המקצוע. חשוב מאד להגיע לשיחה מוכנים, עם רשימה של הדברים החשובים, לספק כמה שיותר מידע מצד אחד ומצד שני, גם לבחון כיצד המעצב או המעצבת מגיבים: האם הם קשובים לצרכים? שואלים שאלות ויורדים לפרטים הקטנים? האם נעים לשוחח איתם ויש כימיה בין הצדדים?
  • בחירה במעצב פנים שהוא גם אדריכל – מהווה יתרון עצום שכן, הידע האדריכלי יאפשר קשת רחבה יותר של פתרונות והתגברות על מכשולים מבניים ללא צורך בעירוב איש מקצוע נוסף.
מעצבת פנים במרכז המלצות

אנחנו ב-"PL Architects" משלבים ידע מקצועי רב גם באדריכלות וגם בעיצוב פנים.

משרדינו פעילים כבר יותר משני עשורים ונוסדו על-ידי נינה ליזיק, דור שלישי של אדריכלים במשפחה, מעצבת פנים, אמנית ובעלת תארים אקדמאיים של הטכניון בארכיטקטורה ובשימור אדריכלי.

ניסיוננו רב השנים והידע העשיר מאפשרים לנו ראייה רחבה והמרה של צרכיו ורצונותיו של הלקוח לעיצוב ולחומר.

אנו כאן כדי לקחת חלק בהפיכת החלום שלכם – לבית חלומותיכם.

מוזמנים ליצור קשר:

בטלפון:  04-956-5328

בטלפון הנייד:  054-478-2210

בדוא”ל:  pl.archs@gmail.com

או דרך עמוד "צור קשר" כאן באתר