מעצבי פנים מומלצים בצפון- נינה ליזיק

באחד הכנסים של מעצבי פנים עלתה לדוכן אחת הדוברות, מעצבת פנים ישראלית שעובדת בארה"ב ובצורה מאוד ציורית ויפה היא אמרה שיש לה שני תפקידים בחיים המקצועיים שלה. התפקיד הראשון הוא להגשים חלומות לאנשים, בזכות הידע והיכולות שלה היא מייצרת לאנשים סביבת מגורים שחלמו עליה כל החיים. התפקיד השני הוא 'מתרגמת', היא מתרגמת חוויות של אנשים, חלומות ורצונות שלהם לכדי עיצוב חללים. ההסבר הזה מגדיר מצוין את עבודת המעצב. אחת הטעויות הגדולות של מעצבי פנים היא לנסות וליישם חלומות שלהם בבתים של אחרים, זה מתכון לקונפליקט עם הלקוח.

מה הופך מעצב למומלץ ?

ננסה לענות על השאלה במאמר הבא

כיצד בוחרים מעצבי פנים לפרויקט

  • ייחוס אקדמי- מבלי רצון לזלזל במוסד כלשהוא או בכל מעצב מן המניין, לא כל המוסדות שמחלקים הסמכות בתחום העיצוב פנים שווים. דין לימודי תעודה שנתיים או קורס מזדמן אינם ברי השוואה ללימודי תואר של 5-7 שנים במוסד מכובד. חפשו בעל/ת מקצוע שסיים לימודיו במוסד מוכר ונחשב, כמובן שלבעלי מקצוע שסיימו לימודים נוספים (תואר שני למשל) בתחום יש ערך מוסף.
  • ניסיון- בתחום העיצוב פנים לניסיון יש משקל מכריע. חפשו מעצב שיש לו 'תיק עבודות' עשיר ומגוון. בעל/ת מקצוע ש'שוחה' בתחום יותר מעשור ועבד עם מספר מגזרים (פרטי וציבורי).
  • ורסטיליות- אל תחפשו מעצבים שיש להם 'שטאנץ' אחד, חפשו ורסטיליות, יכולת של יצירתיות ורב גוניות. חפשו מעצב יצירתי ולא שבלוני.
  • מוניטין- אדריכלות ועיצוב פנים הוא תחום יוקרתי- למשרדים וותיקים יש מוניטין גבוה. המוניטין נבנה לאורך שנים ולפי "תיק העבודות" והפרויקטים שהמשרד ייצר לאורך השנים.
  • תיק עבודות ומראה עיניים: אין לשלב הזה תחליף. חפשו עבודות ופרויקטים (בד"כ בכל אתר תוכלו למצוא). אם יש לכם יכולת וסבלנות סעו לראות פרויקטים בפועל.
  • תקשורת וחיבור עם המעצב/ת- עיצוב בית אינו משימה חד צדדית של האדריכל המבצע, לצרכים של הלקוחות יש משמעות מכרעת בתהליך. חשוב לייצר פגישת היכרות ותיאום ציפיות עם איש/ אשת המקצוע.
  • המלצות- אחד הפרמטרים החשובים ביותר. חפשו המלצות על המשרד ברשת, בדקו בכרטיס "גוגל העסק שלי" אם קיים. כאשר אתם מקליקים בגוגל "מעצבי פנים מובילים בצפון" בדקו בתוך האתרים והתרשמו מהתכנים, פרויקטים, פרק האודות ועוד.
מעצבי פנים מומלצים בצפון

החשיבות של תהליך עיצוב פנים נכון

כל מי שמעצב משרד או בית רוצה שהחללים יעבירו מסר ברור למי שחי/ עובד בו וכמובן למי שמבקר. בהתאם לתקציב ויכולות אחרות יחליט הלקוח אם הוא יוצא להרפתקת העיצוב לבד או שהוא מגייס לתפקיד מעצב/ת מקצועיים. אחד הפרמטרים החשובים לבחירת איש המקצוע, ולא התייחסנו אליו בפרק הקודם היה 'נגישות'. בעידן הנוכחי, ובמיוחד בעין הקורונה, יש מעבר לעבודה מקוונת. תחום עיצוב הפנים והאדריכלות עדיין לא ניתן למעבר חד צדדי לעבודה מרחוק. עדיין, יש צורך וכורח של בעל/ת  המקצוע להגיע לאתר העבודה, לפקח, ליישם ולהיות בקשר רציף של פנים מול פנים עם הלקוח. הפרמטר הנ"ל מייצר מציאות בה יש חשיבות לקרבת מעצב/ת הפנים (משרד/ בית) לאתר העבודה.

לשכור שירותי משרד מעצבים מהדרום כאשר 'זירת העבודה' נמצאת בצפון יכול להוות בעיות ופערים שיביאו לעיכוב העבודה, גם אם משרד האדריכלים/ עיצוב עומד בכל הקריטריונים האחרונים שהזכרנו בפרק הקודם.

מחפשים מעצבת פנים מומלצת בחיפה ?

'פוסטילניק-ליזיק אדריכלים' מזמין אתכם ליהנות מתהליך עיצוב פנים מותאם אישית לכם ולצרכים שלכם!  עם ניסיון של שלושה דורות בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים נינה ליזיק תוכל להגשים לכם חלומות ולתרגם רצונות שלכם לכדי חללים מעוצבים לפי בחירתכם.

נשמח אם תצרו איתנו קשר טלפוני למספר – 054-4782210. בנוסף תוכלו ללחוץ כאן ותועברו לעמוד הפרויקטים שביצענו ללקוחות פרטיים.