מעצבי פנים ואדריכלים – "המשרד של נינה ליזיק"

אנחנו יודעים שביתנו הוא מבצרנו – וכדי שהאישיות שלנו תבוא לידי ביטוי  באופן המוצלח ביותר, חשוב לנו שהבית ייראה וישרת אותנו בהתאם. פעמים רבות אנחנו יודעים להגיד מה הכיוון שלנו ומה אנחנו אוהבים, אולם במקרים רבים אנחנו לא יודעים להגיד, בכל מקרה בשני המקרים הרוב המכריע של הציבור לא יידע מה לעשות וכיצד להביא את מה שיודע או לא יודע לידי ביטוי מבחינת תכנון הבית או עיצובו.

כמובן, צריך להפריד בין תכנון בית מאפס, ואז אתם חייבים לקחת את שירותיו של משרד אדריכלים מדופלם, לבין עיצוב פנים של נכס קיים, ואז רצוי להשתמש בשירותיו של מעצב/ת פנים אבל לא הכרחי לצורך המגורים. הכל תלוי רצון/ תקציב/ יכולת וכו'.

במקרים בהם בעלי הנכס זקוקים גם לאדריכל/ית וגם למעצב/ת פנים יש חשיבות מכרעת ויתרון גדול מאוד ל"איגום משאבים", כלומר, למצוא איש/ת מקצוע שמבצעים את שני התחום, משרד של מעצבי פנים ואדריכלים. ברגע שמפצלים את התחומים לאנשי מקצוע שונים מייצרים למעשה קרקע פורייה לפערים: פערים מקצועיים, כלכליים, תיאומים, ציפיות ועוד.

צריכת שירותים ממשרד שבו נקבל את שני התחומים ייצר עבורנו תיאום, עבודה מול גורם אחד, המשכיות משלב התכנון ועד הכניסה, הבנת הפרויקט לבוריו ועוד.

אדריכל – מה הוא עושה?

אדריכל הוא איש מקצוע מדופלם שרכש השכלתו במוסד אקדמי גבוה; זהו איש תכנון המבין ומכיר את מערכת חוקי הבנייה ופועל על מנת להפוך את החלום שלכם למציאות. האדריכל משתמש בחומרים ובאלמנטים פיזיים תוך שימוש בניסיונו ויכולתו המקצועית.

האדריכל אמון על התכנון, מפקח על שלבי הבניה השונים (יסודות, תשתיות וכו'), האדריכל מתאם בין אנשי המקצוע והספקים השונים הלוקחים חלק בפרויקט הבנייה, מבין את הצרכים של כל אחד מהם ומאפשר לפרויקט להתגשם, תוך עדכון מלא של הלקוחות בכל שלב ובכל צומת קבלת החלטות חשובה בפרויקט.

חשוב מאוד להכיר את משרד האדריכלים איתו אתם עובדים, לראות עבודות ופרויקטים קודמים שלו (אם באתר שלו ואם בעין). לאהוב את סגנון התכנון והבניה שלו ולראות שיש ביניכם כימיה, בכל זאת אתם הולכים להפקיד בידיו את פרויקט החיים שלכם.

מעצבי פנים ואדריכלים

מעצבת פנים או אדריכלית

בעוד אדריכל/ית אחראיים על התכנון של המבנה- השלד ושלבי הבנייה הבאים, מעצב/ת פנים אחראיים על עיצוב של חללי הפנים אחרי הבנייה. כשבוחרים איש מקצוע בעל מומחיות בעיצוב פנים ובאדריכלות, התכנון של המבנה כולו יהיה ברור יותר. מעצבת הפנים תצטרך להכיר אתכם טוב יותר, לדעת מה תרצו שהבית ישדר, איזה אופי צריך להיות לו והיא תדע לבנות תוכנית לעיצוב פנים בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם (ריהוט, מטבח, סגנון, צבעים וכו')

עיצוב פנים ואדריכלות אצל אשת מקצוע מיומנת

אחד המשרדים הוותיקים והמנוסים בצפון, המייצג שלושה דורות של אנשי מקצוע בכירים בתחום הינו המשרד של האדריכלית, בוגרת הטכניון (תואר שני) נינה ליזיק.

נינה פועלת עשרות שנים בזירה הצפונית ולאחרונה גם במרכז הארץ. היא משלבת בעבודתה את תחום האדריכלות ותום עיצוב הפנים, עובדה המהווה יתרון עצום ללקוחותיה. בנוסף, נינה הינה אמנית ציור וחיה עולם העיצוב יום יום, בתקופה קודמת לתקופת הקורונה נהגה נינה לצאת ולבקר בתערוכות בינלאומיות (של אדריכלים ומעצבי פנים), כך נשארה מעודכנת בזרמים העיצוביים המודרניים והעכשוויים.

לפרטים נוספים צרו קשר, בדוא"ל: pl.archs@gmail.com, בטלפון: 04-9565328, או בנייד: 054-4782210.