מעצבי פנים במרכז הארץ

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין עיצוב פנים לאדריכלות, שניהם עוסקים בבתים ובמבנים אך ההבדל ביניהם הוא גדול מאוד. אדריכל הוא בעל מקצוע אשר למד אדריכלות במשך חמש שנים לפחות ויש לו רישיון לחתום על תוכניות עבודה ושרטוטים ואילו מעצב פנים אינו נדרש כמעט לשום הכשרה ויכול לעסוק בתחום ללא כל ניסיון קודם או לימודים. עם זאת חשוב לציין, שעיצוב פנים הינו חשוב ביותר ואי אפשר לזלזל בחשיבות שלו, מעצב פנים מוכשר יכול להפוך חלל "פשוט" למרשים ומעניין. מקצוע עיצוב הפנים הינו מקצוע חשוב ומורכב הדורש ידע ומיומנות גבוהה, אך עדיין סובל מהיעדר רגולציה כפי שמקצוע האדריכלות דורש.

אז איך בוחרים מעצב פנים במרכז הארץ?

אם אתם גרים במרכז הארץ ומתכננים שיפוץ גדול, כזה שממש מהווה "בנייה מחדש" של הבית שלכם, או שמא אתם לקראת בנייה של בית חדש, כדאי לכם  לבחור מעצבי פנים במרכז הארץ, אשר מכירים היטב את כל החנויות והעסקים הדרושים לעבודת העיצוב (תאורה, ריהוט, מוצרי סניטציה, פרקטים וכו'). מעצב פנים מנוסה מכיר היטב את החנויות השונות ויוכל לחסוך לכם זמן וכסף בתהליך העיצוב. התהליך יכול להיות חוויה נפלאה של הגשמת חלומות אך גם יכול להיות תהליך לחוץ ומתיש, מומלץ לבחור במעצב או מעצבת פנים שיעברו אתכם את התהליך בצורה נעימה וחלקה חשוב לבחור במעצב/ת שיפנו עבורכם את כל הזמן הנחוץ, ייתנו לכם הסברים על התהליך והכי חשוב, תוכלו לדבר איתם בצורה נעימה ולשתף בהתלבטויות. לשפה המשותפת ולתיאום הציפיות שלכם עם איש/אשת המקצוע יש חשיבות גדולה להצלחת תהליך העיצוב.

מעצבי פנים במרכז

איך בוחרים סגנון עיצוב פנים במרכז הארץ?

קיימים סגנונות עיצוב רבים השונים זה מזה (תעשייתי, כפרי, מודרני, רומנטי, בוהו-שיק ועוד), בכדי להבין מהו הסגנון שאתם אוהבים לפני הפגישה עם המעצבת מומלץ להכיר מראש את הסגנונות ולהתרשם מעיצוב של בתים אחרים. אנחנו ממליצים להיכנס לאתר פינטרסט בו תגלו עולם שלם של בתים בכל סגנון שתעלו בדעתכם – כך תוכלו לגבש בצורה הטובה ביותר, איזה דברים אתם אוהבים ומה אתם מעדיפים להשאיר מחוץ לבית… ככל שתגיעו יותר ממוקדים לפגישה כך המעצבת פנים תוכל להבין אתכם יותר טוב ולגבש יחד קונספט עיצובי שמתאים לכם. רצוי ששני בני הזוג ילמדו את הנושא יחד מפני שפעמים רבות מתעוררים חילוקי דעות בין בני הזוג על אופי העיצוב מה שעלול לעורר קשיים בהמשך התהליך.

מה החשיבות של ניסיון  – מעצבת פנים במרכז הארץ?

מעצבת פנים בעלת ניסיון רב בתחום יודעת לשדך בין הצרכים, החלומות והרצונות של הלקוחות וליצור חלל מדויק שמתאים לאופי שלהם. מעצבי פנים במרכז שיש להם כבר קילומטרז' בתחום העיצוב יכולים לפעמים לתת פתרונות מפתיעים ומחוץ לקופסא ולהוזיל בצורה משמעותית את עלות העיצוב, כמו כן הם מכירים את בעלי המקצוע הטובים ביותר שיבצעו עבורכם את העבודה הטובה ביותר במחיר הגון.

האם כדאי לבקש המלצות?

בהחלט, ואפילו רצוי. חשוב מאוד לשמוע מלקוחות שעבדו עם המעצב/ת על אופן העבודה ולקבל חוות דעת מקיפה. אל תתביישו לבקש רשימת לקוחות, רק כך תוכלו לשמוע ממקור ראשון על היתרונות והחסרונות  ולקבל תמונה אמינה.

המשרד של נינה ליזיק מתמחה למעלה מעשרים שנה בבניה למגורים – בתים פרטיים, תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, וגם בבניה ציבורית – בתי מלון, כפרי נופש, מפעלים, מעבדות ויקבים פרטיים.

במהלך השנים ביצענו מאות פרויקטים בתחומים אלו תוך ליווי אישי ושימת דגש על תקשורת והבנת צרכי הלקוח. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על עיצוב פנים במרכז הארץ, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 04-9565328 או לטלפון נייד: 054-4782210 או צרו קשר כאן.