אדריכל בתים פרטיים במרכז הארץ

משחר ימי האנושות נחשבת האדריכלות לאמנות נעלה, ובעבר היא נחשבה לדרגה הגבוהה ביותר של האמנות. יצירה אדריכלית היא גם פונקציונלית, אך גם יש לה ערך אמנותי כיצירה בפני עצמה. האדריכלות עוסקת בחומר וברוח ולמרות האילוצים השונים בעת העיצוב והתכנון, היא מתעלה פעמים רבות ליצירה אמנותית, היכולה להותיר את השפעתה ורישומה בכל מי שצופה בה. (בכל רחבי העולם מפוזרים אייקונים ארכיטקטוניים מהפירמידות במצרים העתיקה, מגדל אייפל בפריס, גורדי השחקים בניו-יורק ומוזיאון גוגנהיים בבילבאו). קשה לדמיין את עולמנו ללא מבנים מיוחדים אלו שחדרו לכל היבט תרבותי בחיינו.

ארכיטקטורה או אדריכלות היא למעשה אמנות הבנייה ועוסקת בעיצוב ותכנון מבנים וחללים, ונמצאת על התפר בין אמנות לבין מקצוע הנדסת בניין. העיסוק של האדריכל אינו מסתכם במבנה ובחלל, אלא כולל גם את הסביבה הבנויה או הטבע מסביב לבניין, עיצוב פרטי המבנה השונים והריהוט.

כאשר אנו מתכננים ובונים בית פרטי, חיוני לחשוב על שני היבטים חשובים: הפרקטיות של המבנה וכמובן העיצוב שלו. בניגוד למבנים אחרים, בתים פרטיים מתוכננים בשיתוך פעולה הדוק בין האדריכל ללקוח שמזמין את העבודה. הארכיטקט חייב להקשיב ולהבין את רצונותיו של בני הבית מבחינת הצרכים ולנסות להגשים את חלומותיהם בצורה המדויקת ביותר במסגרת האילוצים

אדריכל בתים פרטיים במרכז

מהו התהליך של תכנון ובניית בית פרטי? מהו תפקידו של אדריכל בתים פרטיים במרכז?

  • פגישה ראשונית להכרת הלקוח – בודקים אם יש כימיה בין הצדדים – מדובר על תהליך הנמשך חודשים ארוכים ופעמים רבות לחוצים – חשוב לוודא שיש תקשורת טובה בין האדריכל ללקוח.
  • תכנון ראשוני – סקיצות ושרטוטים ראשוניים.
  • פרזנטציה – האדריכל מציג את העיצוב הכללי התוכניות וההדמיות וחלוקת החדרים בבית. ומתקיים דיון משותף בו משוחחים על התכנון והעיצוב.
  • יצירת תוכניות סופיות לאישור הלקוח.
  • הגשת תוכניות להיתר בנייה – בשלב זה האדריכל מגיש את התוכניות לאישור הועדה המקומית ולאישור גורמים נוספים.
  • בדיקת התוכניות בוועדה וביצוע תיקונים במידה וצריך.
  • תוכניות עבודה מפורטות עבור קבלן השלד וקבלנים נוספים (אינסטלציה, חשמל, מיזוג, ריצוץ ועוד) כל קבלן עבודה מקבל סט תוכניות עם פרטים חשובים הנוגעים לעבודתו.
  • פיקוח בנייה – בזמן הבנייה עצמה, האדריכל מגיע בצמתים של החלטות חשובות ונקודות קריטיות – האדריכל אינו מבצע פיקוח צמוד אלא רק פיקוח עליון על מנת לוודא שאין טעויות מהותיות.
  • עיצוב פנים – חלק מהאדריכלים מספקים גם עיצוב פנים בכדי להתאים את אופי הבית לדייריו לפי הסגנון העיצובי של הבית.

המשרד של נינה ליזיק מתמחה למעלה מ-30 שנה בבניה של בתי מגורים – בתים פרטיים, תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, וגם בבניה ציבורית – בתי מלון, כפרי נופש, מפעלים, מעבדות ויקבים פרטיים.

במהלך השנים ביצענו מאות פרויקטים בתחומים אלו תוך ליווי אישי ושימת דגש על תקשורת והבנת צרכי הלקוח. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על אדריכל בתים פרטיים במרכז, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 04-9565328 או לטלפון נייד: 054-4782210 או צרו קשר כאן.