אדריכלים מומלצים במרכז

פרויקט אדריכלי הוא מיזם המורכב מפרטים רבים (קטנים וגדולים) ואורך בדרך כלל מעל לשנתיים –  משלב התכנון הראשוני והסקיצות ועד לשלב האחרון והמשמח של מסירת המפתחות ללקוח. מכיוון שמדובר בתהליך ארוך בו מושקעים מאמצים רבים ובדרך כלל גם לא מעט כסף חשוב למצוא משרד אדריכלים שיוכל ללכת יחד אתכם יד ביד ולתת לכם את הבטחון שהפרויקט שלכם נמצא תחת עיניים מקצועיות ומי שמלווה אתכם הוא אדריכל בעל ניסיון בתחום ושיש לו את ארגז הכלים הדרוש על מנת לצלוח משברים וקשיים הצצים לאורך הדרך.

אז איך בוחרים אדריכלים מומלצים במרכז הארץ?

  • אדריכל רשום – נכון, זה נשמע טריוויאלי, אבל חשוב לוודא שהאדריכל שלכם רשום בפנקס האדריכלים במשרד העבודה והרווחה. (אדריכל יכול לחתום ולהגיש תוכניות רק לאחר שסיים לימודי אדריכלות מלאים, עשה סטאז' במשך שלוש שנים במשרד אדריכלות, עבר את בחינות הרישוי ושילם את אגרת הרישוי). קיימת תופעה של 'אדריכלים' אשר אינם חותמים על התוכניות, מכיוון שאינם רשאים עפ"י חוק לחתום על תוכניות – חשוב לברר מי האדריכל שחותם על תוכניות הבנייה ועל התוכניות אותן מוסרים לוועדה המקומית.
  • אתר אינטרנט ופורטפוליו – לפני שאתם פונים לאדריכל, מומלץ להסתכל בתיק העבודות שלו ולראות האם אתם מתחברים לסגנון האדריכלי שלו וכמו כן לראות באיזה תחומים המשרד מתמחה ומהם הפרויקטים האחרונים שלו.
  • כימיה – תהליך בנייה הוא תהליך ארוך ומורכב, לא פעם נוצרות בעיות וקשיים שעלולים לצוץ במקומות לא צפויים. על מנת לצלוח את הפרויקט בקלות ובצורה נעימה חשוב שתהיה לכם כימיה ותקשורת טובה עם האדריכלים. חיבור טוב בין שני הצדדים יעזור לכם לעבור את תקופת הבנייה בצורה טובה ונעימה.
  • המלצות – כמו בכל שירות או בעל מקצוע אחר שאתם נעזרים בו, גם כאן חשוב מאוד לבקש המלצות. כדאי מאוד לדבר עם לקוחות של האדריכל שסיימו לבצע איתו פרויקט לאחרונה או שנמצאים עכשיו בתהליך בנייה, חשוב להבין מהם החסרונות והיתרונות של העבודה מול האדריכל. אין כמו מראה עיניים – כדאי ללכת ולראות במו עינכם פרויקטים שהאדריכל ביצע.
  • ניסיון ותחום התמחות – כאשר אתם בוחרים משרד אדריכלים לפרויקט שלכם, מומלץ לבחור משרד עם ניסיון בתחום הספציפי של הפרויקט שלכם – בנייה פרטית שונה לחלוטין מהצרכים של בניית מוסדות ציבור, מפעלים או בתי מלון או כל תחום אחר. חשוב שהאדריכל יידע את החוקים והתקנות ויוכל להפיק את המקסימום עבור הצרכים והדרישות שלכם. וכמובן יידע לנצל נכון את השטח והחללים בצורה המקסימלית.
אדריכלים מובילים במרכז

פוסטילניק – ליזיק אדריכלים – אדריכלים מובילים במרכז העשייה והתכנון בארץ

המשרד של נינה ליזיק מתמחה למעלה מעשרים שנה בבניה למגורים – בתים פרטיים, תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, וגם בבניה ציבורית – בתי מלון, כפרי נופש, מפעלים, מעבדות ויקבים פרטיים.

במהלך השנים ביצענו מאות פרויקטים בתחומים אלו תוך ליווי אישי ושימת דגש על תקשורת והבנת צרכי הלקוח. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על הפרויקטים שלנו נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 04-9565328 או לטלפון נייד: 054-4782210 או צרו קשר כאן.