אדריכלות ועיצוב פנים בחיפה – נינה ליזיק

בשנים האחרונות, עם היווצרותם של שינויים בעולם הבניה והנדל"ן של ישראל, הפך אזור מפרץ חיפה לאחד מאזורי הביקוש החשובים והאטרקטיביים ביותר של מדינת ישראל. עם כמות הולכת וגדלה של פרויקטים ושטחים לפיתוח ובנייה, בעלי הממון והנכסים שמים את מירב תשומת הלב שלהם על פיתוחים של מגרשים במיקומים האטרקטיביים ביותר של העיר. החל מבנייה לצרכים פרטיים וכלה ביצירה של מרכזי מסחר ותעסוקה, שירותי אדריכלות ועיצוב פנים בחיפה, מספקים מענה רחב מאוד לצרכי הבנייה והפיתוח. כל זאת כמובן, על בסיס היכולות של אנשי המקצוע המלווים את הפרויקט, להביא לידי ביטוי את הצרכים ההנדסיים ואת החלומות העיצוביים של בעלי הנכסים בצורה הכי מדויקת שיש.

בחירות מורכבות ומאתגרות – בעולמות עיצוב הפנים

כבר מהרגע הראשון שבו אתם מחליטים להקים על המגרש בבעלותכם, נכס חדש, אתם צריכים ורוצים ליצור סביבכם צוות אמין, מיומן, מקצועי ומנוסה של אנשים שיודעים איך לקחת את החזון שלכם, ולהפוך אותו למבנה מגורים, המבוסס על טכנולוגיות בנייה מתקדמות ועל הצרכים שהבאתם לפני בעל המקצוע. לתכנון, להתמודדות עם תקלות ובלתמ"ים, לשינויים תוך כדי תנועה ולהתמודדות עם מגבלות (תקציב, כ"א, מזג אוויר וכו') יהיו השפעות ישירות על בניית הנכס ולכן התקשורת ביניכם ובין האדריכל המוביל חייבת להיות בריאה, כנה ושקופה.

פרויקט אדריכלות מתמשך טומן בחובו חוויות רבות אך גם קונפליקטים וקשיים, אתם זקוקים לאדריכל או אדריכלות עם יכולות מוכחות ותכונות אופי נוחות:

  • וותק וניסיון בתחום הבנייה והעיצוב המקומי.
  • היכרות עם האזור בו נבנה הנכס- חיפה לצורך העניין.
  • מעורה בשינויים מקצועיים בתחום (אדריכלות ועיצוב)
  • יכולת וורסטילית והבנת צרכי וחלומות הלקוחות.
  • יכולת מקצועית מוכחות (לימודים גבוהים במוסדות הנכונים).
  • יכולת עבודה מול בעלי מקצוע במקביל והפעלה שלהם בהתאם לתוכניות.
אדריכלים ומעצבי פנים בחיפה

בדרך לנכס חדש – צריך לעבור כמה שלבי תכנון ושיפור

כמו הרבה לקוחות אחרים, גם אתם עשויים לחשוב שברגע שבו עומדת לפניכם הסקיצה הראשונית של המבנה שלכם, אפשר לצאת לדרך ולהזמין את צוותי הבניה לשטח. זו טעות נפוצה שנובעת לרוב, מתוך חוסר ההבנה וההיכרות עם תהליך העבודה על הקמת נכס חדש. בעת הזו, תפקידם של בעלי המקצוע השונים, לחפש דווקא את נקודות החולשה בפרויקט, לעורר דיון על שיפור הבעיות ולחזור לשולחן השרטוטים, בכדי לבצע התאמה. מדובר בשלב חשוב בתהליך הבנייה כולו, מפני שהוא משפיע על הביצוע בפועל ועל היכולת לקבל את אישורי הבנייה מהרשות המקומית, בלא כל עיכובים וללא בעיות.

האינטרס שלכם הוא לעבוד עם צוות מיומן

יציאה לפרויקט אדריכלות ועיצוב דורש מיומנות רבה. לכם כלקוחות חשוב להבטיח שכל שלב לאורך הדרך מקבל את תשומת הלב הראויה והטיפול הנכון. העבודה עם צוותים שמסוגלים להסתכל בצורה ביקורתית על ההליך ולבצע את השינויים הנדרשים, היא חשובה ביותר.

 משרד האדריכלים פוסטילניק-ליזיק הינו משרד יוקרתי עם ניסיון וותק של 3 דורות. למשרד ניסיון רב בסביבת חיפה והצפון. המשרד עוסק בליווי מקצועי של תהליכי תכנון, בנייה ועיצוב של בתים פרטיים, בתי מלון, וילות יוקרה ומבני ציבור. נינה, האדריכלית המובילה הינה בוגרת הטכניון (תואר ראשון ושני), וחברה באיגוד האדריכלים והמהנדסים כמו גם באגודת האדריכלים ומעצבי הפנים כחברה מן המניין ומהווה מקור השראה לבעלי מקצוע רבים בתחום.

נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון מספר – 054-4782210. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהתרשם מפרויקטים שביצענו וליווינו.