אדריכלים במרכז – המלצות

ההחלטה לעצב מחדש בית או דירה, להרחיב או לבנות מאפס – היא אחת ההחלטות הגדולות בחייהם של מרבית האנשים. יש לה השלכות נרחבות על איכות החיים והיא כרוכה בהוצאות גדולות ומשמעותיות שתהיינה להן השלכות על מצב החסכונות ועל התקציב המשפחתי לאורך שנים.

לכן, בחירת האדריכל שיתכנן וילווה את התהליך היא אחת ההחלטות הקריטיות וחשוב לעשות אותה בצורה נכונה ומושכלת.

אדריכל טוב נמדד בסופו של דבר, במבחן התוצאה ומאחר ויש לבחור אדריכל כבר בתחילת הדרך, כשהתוצאות הן עדיין בגדר חלום מעורפל ולא תמיד מוגדר, יש כמה פרמטרים שחשוב מאד להתייחס אליהם כדי לקלוע למטרה.

איך בוחרים אדריכל לפרויקט

כאשר מתמקדים בחיפוש אדריכלים במרכז, המלצות ולמידה מניסיונם של אחרים שכבר סיימו את התהליך באזור שלכם – הן דבר חשוב. כדאי לחקור, לשאול ולרדת לפרטים.

השקעת זמן ומאמץ בחיפוש באינטרנט וגם בכיתות רגליים וביקור בפרויקטים שנראו מעניינים וקרובים בהיקפם ובסגנונם לפרויקט שעל הפרק – תשתלם מאד ותוכיח את עצמה לאורך שנים רבות בהמשך.

אז איך עושים את זה? ישנן מספר אבני דרך שלא כדאי לוותר עליהן:

  • כשרואים בית או דירה שאוהבים את העיצוב והתכנון שלהם, או אפילו כשמתחברים לחלקים מסוימים בהם כגון: שימוש בחומרים, חלל מרווח, חלוקה מוצלחת בין חדרים ובין חלל ציבורי לפרטי – מומלץ לבקש את פרטי האדריכל ולראות פרויקטים נוספים שלו.
    באתר של "PL Architects" ניתן למצוא גלריה עשירה עם מגוון פרויקטים ולהתרשם מהסגנון ומהתוצאה המוגמרת.
  • לאחר שמסמנים אדריכל שנראה מתאים מבחינת סגנון עיצובי וניסיון בפרויקטים דומים, מומלץ לפנות אליו ולבקש לבקר פיסית בכמה מהמבנים שעיצב או תכנן. לתחושה של השהייה הפיסית במבנה, התרשמות מהאור, האוויר וסקירת הפרטים הקטנים – אין תחליף.
  • כדאי לבחור באיש מקצוע בעל ידע משולב באדריכלות ובעיצוב פנים. אדם כזה יידע לדאוג לא רק לשלד ולקירות, כי אם, גם לפנים הבית ולשילוב הרמוני בין פנים לחוץ.
  • לא לוותר על שיחת היכרות ותיאום ציפיות עם האדריכל. אדריכל מיומן יידע לשאול את השאלות הנכונות, להקשיב לרצונותיו, צרכיו ומשאלותיו של הלקוח שלו – גם לאלה שנאמרים בין המילים, ולהפוך אותם לבית החלומות שלו.
    בשיחה הראשונית אפשר גם לגלות אם יש "קליק" עם האדריכל – אותה כימיה שתאפשר זרימה חלקה והבנה טובה בין שני הצדדים.
אדריכלים במרכז המלצות

ב- "PL Architects" אנו מביאים ידע רב וניסיון עשיר – הן באדריכלות והן בעיצוב פנים.

נינה ליזיק, ממייסדות המשרד, הינה דור שלישי של אדריכלים במשפחה וכבר מגיל צעיר נמשכה לתחום ובחרה ללמוד אותו לעומק. כיום, היא בוגרת לימודים אקדמאיים בטכניון – שם סיימה תואר ראשון בארכיטקטורה ותואר שני בשימור אדריכלי. בנוסף, היא מעצבת פנים, אמנית וציירת.

המשרד שלנו, בעל ותק של למעלה מ-20 שנה, גם במגזר הפרטי וגם בציבורי. אנו עוסקים בתכנון, בשיפוץ ובעיצוב פנים של דירות ובתים, בהרחבות בנייה ובתמ"א, כמו גם בבתי מלון, מבני עסקים, מפעלים ומתחמי נופש.

נשמח לייעץ וללוות אתכם לאורך כל הדרך ולתרגם את החלום שלכם לתוצאות.

מוזמנים ליצור קשר:

בטלפון:  04-956-5328

בטלפון הנייד:  054-478-2210

בדוא”ל:  pl.archs@gmail.com

או דרך עמוד "צור קשר" כאן באתר