אדריכלים בחיפה והצפון

ניהול פרויקטים ברמה נרחבת, במיוחד בתחום הבנייה והאדריכלות, היא משימה שדורשת מקצועיות, ניסיון, מיומנות וזמן, תהליך ארוך המבוסס ברובו על שיתופי פעולה בין מגוון רחב של אנשי מקצוע, הוא זה אשר יכול להביא לידי ביטוי את הדרישות של היזם או בעל הנכס הנבנה. אדריכלים בחיפה ובצפון (כמו למעשה בשאר האזורים בישראל) מתבקשים לעבוד על פי סט כללים וחוקים מקובלים, אותן מגדירות המערכות הרגולטוריות של משרדי הממשלה השונים והרשויות המקומיות. רק על בסיס ניהול הליך תכנון תקין, וחשיבה על כל אתגר או בעיה שיכולים לעלות לאורך הדרך, תגיע ההזדמנות להציג את התוכניות ולקבל אישור לתחילת העבודות.

החיפוש אחרי אדריכלים בחיפה ובצפון – שלוש נקודות מפתח

על מנת לאפשר לכם להביא לידי הגשמה פרויקט בניה בתחום המסחרי או הפרטי, תרצו בוודאי לעבוד עם אדריכלים בחיפה ובצפון שיש להם מוניטין מקצועי וניסיון בניהול פרויקטים רבים של אדריכלות. על פי רוב, הבחירה של אנשי מקצוע שילוו את הפרויקט שלכם מתבססת על שלושה פרמטרים מרכזיים וחשובים במיוחד:

  1. הניסיון והוותק המקצועי – בין שמדובר על פרויקט מסחרי, תכנון בניין מגורים גדול או בית פרטי על קרקע פרטית, אי אפשר להצליח להרים את הפרויקט שלכם, בלי אדריכל בעל חזון, שיידע לקחת את הדרישות והצרכים שלכם ולהפוך חלום למציאות.
  2. מיומנויות מקצועיות – שימוש בטכניקות עבודה המבוססות על פתרונות טכנולוגיים וחדשניים ברמה גבוהה, או על חומרי גלם ייחודיים, היא ציפייה בסיסית שאתם יכולים למצוא לה מענה, ובלבד שבחרתם לעבוד עם איש או אשת מקצוע אמיתיים בתחום. למשל, בתכנון בית פרטי על קרקע משפחתית תרצו לשלב בין הסביבה הירוקה לבין השלד ושטח החצר…. בעלת/ת מקצוע טובים ידעו לתת מענה לרצונות אלו ותוכניות העבודה יהיו חייבות לענות על הביקוש הזה.
  3. העלויות – בכל מה שנוגע לעבודתו של האדריכל/ית מחירים הם פרמטר שאתם צריכים לבחון ולבדוק. סקר השוק הוא חיוני וחשוב אך לא מהווה את הפרמטר החשוב ביותר מבין השלושה. סקר שוק יאפשר לכם לבצע הערכת עלויות כללית של הפרויקט ולהתאים את הדרישות שלכם לתקציב העומד לרשות הפרויקט כולו. חשוב לכם למצוא את האיזון האופטימלי, בין סעיפי התקציב של הפרויקט וחלוקת המשאבים (זמן וכסף) אדריכל/ית טובים יידעו לספק לכם צורך זה.

 

אדריכלים בחיפה והצפון

ניהול פרויקט באחריות – לעבוד עם נינה פוסטילניק- ליזיק

נינה פוסטילניק-ליזיק היא בעלת משרד אדריכלים ועיצוב פנים מוביל בתחומו. המשרד מייצג שלושה דורות של אדריכלים:

  • ליווי ותמיכה של תהליכי תכנון- השלבים הראשונים.
  • בנייה ועיצוב של מבנים בכמה גזרות עבודה: בתים פרטיים, בתי מלון, וילות יוקרה ומבני ציבור.
  • מעורבות מקצועית וחברות בשני גופים- מוסדות: איגוד האדריכלים והמהנדסים ואגודת האדריכלים ומעצבי הפנים.
  • השתתפות וביקור בתערוכות בינלאומיות בארץ ובעולם.

נינה, בוגרת הטכניון (תואר ראשון ושני), בנוסף, היא אמנית מוכחת (ציור), דבר שהופך את עבודותיה להרבה מעבר למפות ושרטוטים, כל פרויקט הוא עולם ומלואו.

נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון מספר – 054-4782210. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהתרשם מפרויקטים שביצענו וליווינו.