אדריכלים בחיפה המלצות

רכישה של קרקע חדשה, אשר זה עתה הוכשרה על ידי המדינה או הרשות המקומית לטובת פרויקט בנייה, היא אחד מאותם צעדים משני חיים בחייה של כל משפחה צעירה. משימת ההקמה של בית חדש בישראל, מעלה לעיתים רבות שאלות, תהיות ואתגרים שלאזרח מן השורה אין את הכלים המקצועיים והפרקטיים להתמודד איתם. ועל כן, כבר בשלבים הראשונים של ההליך, בעודכם מחפשים אדריכלים בצפון, המלצות על אנשי המקצוע הטובים ביותר, יכולות להיות כלי עזר מצוין. החל מהיכולת לקבל רמה מקצועית גבוהה וכלה בהבנה שיש לכם שפה עיצובית משותפת עם האדריכל בנוגע לעיצוב הפנים של חלל הבית החדש – אתם מצפים לבדוק את כל המידע שאפשר לקבל, עוד לפני תחילת ההתקשרות והעבודה המשותפת שלכם.

שלב אחר שלב – ניהול פרויקט בנייה פרטי

פרויקטים של בניית נכסים, הם פרויקטים שבהם מעורבים אנשים רבים והם מורכבים מתחנות חיוניות בדרך, עם השפעה על קצב ההתקדמות. בעודכם מקיפים את עצמכם במקצוענים המיומנים ביותר בתחום הבנייה, נוצרת הזדמנות להאציל את הסמכות לאנשים שיודעים איך נראים פרויקטים אלו מקרוב, והם מסוגלים להסביר לכם מה היא המשמעות של כל שלב בדרך בפשטות וקלות. בשיח מול האדריכל המלווה של הפרויקט, הרמה המקצועית והראייה הרחבה של הפרויקט מהוות ייתרון מבחינתכם. קודם כל ולפני הכל, משום שהאדריכל מעורב הן בתהליכי התכנון של המבנה והן בתהליכי ההערכה והתיקונים של בעיות לאורך הדרך. ועל כן, בהיתן מצב בו יש לכם שאלה או בעיה, האדריכל יכול לספק מענה תוך מתן תשומת לב להשפעות הקטנות של ההחלטה על הפרויקט כולו. דוגמה קלאסית למצב כזה, מתרחשת למשל כאשר עולה בקשה לשנות את מיקום הקירות הפנימיים בבית. האדריכל יכול להציע שינויים, ככל שהם לא מסכנים את יציבות השלד וככל שהם מסוגלים לתרום למראה הכללי של הבית ולחלוקת הפנים של החדרים.

אדריכלים בחיפה המלצות

שיתוף פעולה הוא המפתח להצלחת תהליך בניית הנכס

האצלת הסמכויות המקצועיות לאדריכל המלווה את הפרויקט היא ההליך הטבעי מבחינתכם, כבעלי הנכס. במיוחד כאשר מדובר בנכס החדש של המשפחה שלכם, אתם רוצים להביע את דעתכם, להיות נוכחים לאורך הדרך ולהבין בדיוק אילו החלטות מתקבלות במגרש שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב להבין שההקמה של נכס חדש היא לא משימת "שגר ושכח", והקשר עם האדריכל הוא הכרחי כמו גם הבנת התהליך המקצועי.

אתם רוצים להיות נוכחים, סקרנים ופעלתנים, ליצור את שיתוף הפעולה ולהרגיש שבצד השני עומד אדריכל שמוכן להיות נותן שירותים אדיב ומקצועי. שיתוף הפעולה יוביל למיקסום כלל היכולות הטכניות והעיצוביות של אנשי המקצוע הפועלים בפרויקט.

משרד האדריכלים פוסטילניק-ליזיק הינו משרד ייחודי המביא עימו ניסיון של שלושה דורות בליווי מקצועי של תהליכי תכנון, בנייה ועיצוב של בתים פרטיים, בתי מלון, וילות יוקרה ומבני ציבור. כאדריכלית המכירה היטב את העיר חיפה וביצעה בה פרויקטים רבים היא מביאה ערכים רבים למשימת האדריכלות:

  • בוגרת הטכניון (תואר ראשון ושני).
  • אמנית ציור מוכחת ומוכשרת.
  • מעודכנת בכל הנעשה בסצנה העולמית של עולם העיצוב והאדריכלות (נסיעה לתערוכות בארץ ובעולם וכו').
  • חברות באיגוד האדריכלים והמהנדסים.
  • חברות באגודת האדריכלים ומעצבי הפנים.
  • מהווה מקור השראה לבעלי מקצוע רבים בתחום.

נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון מספר – 054-4782210. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהתרשם מפרויקטים שביצענו וליווינו.